خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۴ ق.ظ

سبحانی مااعظم شأنی!


-:من از مجنون شدن باکی ندارم

       ولی  لیلی شدن کار شما نیست!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۴
محسن زارع

آورده اند که

نظرات  (۱۱)

۰۵ آذر ۹۱ ، ۱۱:۵۵ ••●❤DANDY❤●••
درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

سلام دوست خوبم به کلبه ی من هم سر میزین . منتظرتم .
فایلهای مفید مذهبی یک طلبه، برای همه
-----------------------
http://talabe89.blogfa.com
http://nekah.blogfa.com
عالی بود



ممنون، البته توجه داشته باشید این بیت از من نیست.
سلام
موفق باشید.
از وبلاگ ما چند نفر هم دیدن کنید و تجربیات ما رو در اختیار دوستانتون هم قرار بدید.
اخر فصل نرسیدم ...اخر یک باور رسیدم ...باورم رو نسبت به همه چیزایی که اطرافم هست رو از دست دادم.
بـیــا
ایـن هــوا، هـوای خوبـی اسـت
بـرای دلــتـنـگ بـودن…
مـن بـغـض هایـم را
بـا روح زخمـیـم می آورم،
تـو آغـوشـت را، بـا بـوسـه هایـت…
بـگـذار دسـت کشیـدن از تــو
هـمچنـان غیـر مـمکـن بـاشـد!
ءبـیــــــــا

سلام وب جالبی دارید مخصوصا این پستتون خیلی زیبا بود خوشحال میشم به من سر بزنید

شما دعوتید
سلام
زیبا بود ..

شنیده ام که کسانی شبیه و شکل مرا

کنار پنجره ی فولاد می دهند شفا........
السلام اخی!
بابا بی خیال! مجنون میشی خاکشیر میشیا! ماشالا لیلی ها چشمو دلشون سیره! مجنون ریخته واسشون!!!!!




جان من قبل از نظر گذاشتن ، عنوان پست رو هم بخونید.

سلام

همچنان پرجااااااااااااااااااااااااا..

هر چه از دوست رسد نیکوست...راضیم به راضیش.

شاید باورش سخت باشه ولی من

حتی

عاشق بدترین روزهای زندگیمم!
سلام محسن جان
دوست من
سپاس از حضور سبزت
و

لبخند دلقک رومی
نقشی بیگانه بود
با نوای دل بی رنگش
و یگانه بود
به رنگ ماسیده
بر صورتش
تبریزیان
خب حالا عنوانش یعنی چی؟! :/




اگر ما،اینجا، بین صفحات این نمایشنامه «گویی» دست وپا می زنیم و «نقش» آن بیچاره ی راه به جایی ندار را بازی می کنیم، جایی ،صفحه ی خالی پرنقش و نگاری باز می شود و دستی این دیالوگ را ،با این بیت حک می کند. (پیچ وتابش ندادم. فکر می کنم شاید ساده تر از این نتونم توضیحش بدم!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی