خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۲۷ ب.ظ

Unknown

 گفت یا عاشق شیدا شو،یا از برما واشو.........1


با اجازه برای مدّتی نمی دونم شاید طولانی از خدمتتون مرخص می شم، می رم «سربازی»!

                     حلال کنید اگر برای بعضی ها« طراحی سوال» کردیم وبرای بعضی دیگر احیانا ابراز وجود!

        «من»های شعرهایم (جز یکی)همه جمعی بودند وشاید انسانی ،اگر نه «من» کی باشم؟!

شاید یکی دیگه از شعرها رو براتون ایمیل کردم.

             دوستای من حواسمون رو جمع کنیم که«......در درون هر کدام ما عیسی‌ای هست...»2

             «درد» پیدا کنیم.اگر نه..........

                 خوابم نمی بره، میرم کمی بدوم! واقعا به دعاتون محتاجم!


هست این سخن را باقی‌ای،در پرده ی مشتاقی‌ای

                                         پیدا شود، گر ساقی‌ای مارا کند بی خویشتن..........1


اینجا کسی بیدارست......

شریعت مطهراحمد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1.دیوان کبیر

2.فیه مافیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۱۳
محسن زارع

میان برنامه ها

نظرات  (۵)

۱۴ دی ۹۱ ، ۱۵:۰۶ من انسانی
بودی حالا . . . کجا به این زودی ؟ تازه داشتیم باهات حال می کردیم.



بله؟ خوشم باشه!
۲۱ دی ۹۱ ، ۱۳:۱۲ عماد موسوی
خیلی زیبا!!
"پیدا شود، گر ساقی‌ای مارا کند بی خویشتن..........1"
به وب تازه تاسیس منم سر بزنی بسیار خوشحالم می کنی!!
ممنون
من از زندگی کسی حذف شدم

که برای داشتنش و برای بودنش

خیلی هارو از زندگیم حذف کردم
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۲ مارال عباسی
بروزم با سپیدی به نام (سایکودرام)...
slm..webe ghashangi dari mamnoon misham age be webe manam ye sari bezani age mitooni mano be esme
>>-------خنده------>>
link kon

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی