خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۸ ق.ظ

آغازیه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حس بدی دارم از اینکه

  شب تا صبح را

جیرجیر می خندی

وقتی که گیجِ گیج  فکرم را

تا ته فرو کرده ام ومی چرخانم

توی قوطی بی برچسب غم های شبانه ام

                                     تا شاید تفاله ای باقی مانده باشد.

(قوطی ای پر از اثر انگشت

همه روی یکی،

که زبانت می گیرد

از روح مبهم عظمتش....)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۹
محسن زارع

سروده ها

نظرات  (۱۰)

سلام...

خوشحالم از اینکه حداقل روزی یه بار به وبلاگت سر زدم...

موفق باشین.

پاسخ:
پاسخ:
سوال بنده از شما خواهر گرامی اینست که
آیا احیانا بیشتر از این هم سرمی زده اید؟
و ایا اصلا شما بیکار تشریف داشتید؟
انسان عاقل همیشه از بدگوییهایی که از او می‌شود استفاده می‌کند
.:: ژرژ بانه ::.
.::وقتی خداوند از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت

از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم

که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم::.
من متاسفانه نقد بلد نیستم
سلام برادر خوبم
ممنونم که به وبم سرزدید..
و بسیار ممنون هستم از نظر ارزشمندتون که در قالب شعر بیان کردید..خیلی شعر بامسمایی بود و دقیقا" با پستم همخوانی داشت.
درود بر شما.
بازم تشریف بیارید..خوشحال میشم.
موفق و سرفراز باشید.
سلام خوش برگشتی!
به نظرم شعرت کثیف و بدخوانه. یعنی روان نیست. ولی آشنایی زدایی های جالبی داره.

پاسخ:
پاسخ: سلام،
ایول، ممنون ،یه چیزایی توی ذهنم جَرَقّید!
سلام نخبه ی من

شطوری؟
مدت ها نبودید

آفرین
آفرین

حداقل از رفیق شفیقتان قابل فهم تر میگویید
//

========

راستی

گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت ...

پاسخ:
پاسخ: سلام،خیلی خوشالی!!!!
خوبه بازم می بافی توی یه جای جدید

به ذهنم مخطور ! شده هر کی بخواد روشنفکر بشه باید ببافه !!!

بعله ...

پاسخ:
پاسخ: دقیقا درست مخطور شده
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۰ بیتا عترت
سلام
ممنون بهترین هدیه امشب بود که از دست شما گرفتم
یا علی
پاسخ:
پاسخ: علیک سلام،خواهش می شود،ای کاش فضای مجازی همیشه جای این بده بسونا بود
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۷ اکرم کریم زاده اصفهانی
من نفهمیدم کلا :| ایراد از منه فکر کنم

پاسخ:
پاسخ: اشتباه نکنید،اینم خودش یه نوع نقده

سلام بر شما عزیز مهربان

پیامبر صلى الله علیه و آله فرمودند:
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛
ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است.
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه الهی سرسفره ی افطار التماس دعا آوای باران بروز شد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی