خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ب.ظ

فکر کنید،کجا دیده اید؟کجا بوده ایم؟

..........

ــ خانم آلوینگ: امّا حالا واقعا بفرمایید چه موضوع هایی در این کتاب ها هست که شما با آن مخالفید؟


ــ ماندرزِ(پدر روحانی): مخالف؟با اینها؟شما واقعا تصور می کنید من اینقدر بیکارم که وقتم را صرف خواندن این قبیل کتابها کنم؟


ــ‌ خانم آلوینگ: یعنی شما هیچ اطلاعی از آنچه محکوم می کنید ندارید؟


ــ ماندرز(پدر روحانی): به اندازه ای که بتوانم آنها را محکوم کنم اطلاع دارم........

                                                                            

                                                                                              نمایشنامه ی اشباح

                                                                                                 هنریک ایبسن

                                                                                               ترجمه مهدی فروغ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۷
محسن زارع

آورده اند که

نظرات  (۱۵)

عالی بود

نظر بدین لطفا . ایا نامردی نیست که عشق ادم بعد اینهمه مدت اونم بخاطر حرف مردم خیلی راحت و اسوده بگه ناراحت نمیشی ترکت کنم. خب مگه نمیدونی با اینکارت دلی رو میشکنی ؛[گریه]نمیدونی دل شکسته مال خداست. دختری که براش همه کار بکنی اخرش اینو بهت بگه.
عجب ...
پس شما هم می بافید ! :دی

مبارکه :دی

پاسخ:
پاسخ: به قول بعضیا کاریه که از دستمون بر میاد!!!
سلام وبتون جالبه سر بزنید به وبم خوشحال می شم .
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۴ ¸.•°*”˜فاطمه♥.¸.•°*”
سلام،وب جالبی داری اگه باتبادل لینک موافقی،منو به اسم وبلاگم بلینک وخبرم کن بلینکمت!
سلام خوب شد که اومدین البته اگه یه سلامی میکردین بد نبود

پاسخ:
پاسخ: بله نکته به جایی‌ست.اه اه من چقدر بی ادبم!

گاهی دلم میخواهد بگذارم بروم بی هرچه آشنا
گوشه ی دوری گمنام
حوالی جایی بی اسم
گاهی واقعا خیال میکنم روی دست خداوند مانده ام
خسته اش کرده ام.

سید علی صالحی
سلام جوابتو دادم بیا بخون راستی خواستی تبادل لینک کنیم اگه موافق بودی بازم سر بزن...

پاسخ:
پاسخ: بله،گویا!

۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۷:۴۱ مسیو محمد
خب خدا رو شکر خوشت اومدو خندیدی
وب تو هم جالبه
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۱ ندا تابان
سلام بر شما

پست تامل برانگیزی هست ممنون
سلام دوست عزیز

میلاد خجسته و مسعود و پربرکت کریم آل طاها امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک و ستاره باران باد

سلام بر لحظه‏ هایی که تو را آوردند!
سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه ‏ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!
سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏ السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!
سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!
سلام بر تو، شباهتِ بی ‏شائبه محمدی!
سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست.

کسى که در دلش هوایى جز خشنودى خدا خطور نکند، من ضمانت مى‏کنم که خداوند دعایش را مستجاب کند.
(کافى ، ج2 ، ص62 )

در این شب عزیز التماس دعای فراوان دارم.

پاسخ:
پاسخ: سلام سرکار خانم،بر شما هم مبارک باشه،محتاجیم!
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۵ یه المپیادی
سلام .من یکی از بچه های المپیادی امسالم.میخواستم درباره مصاحبه ازتون راهنمایی بگیرم.همچنین
4تا از امتحاناتمون هم بعد از ماه رمضونه:
متون نثر- آقای رحیمی
شعر معاصر- خانم فاضلی
کارگاه نویسندگی- خانم زندی
عرفان- آقای ابومحبوب
میشه لطفا اگه استادای ما با شما یکی بودن،نمونه سوالای امتحان دوره خودتون رو برام ایمیل کنین؟؟اگه بشه واقعا لطف بزرگی در حقم کردین!!
خیلی خیلی خیلی ممنون
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۶ مرتضی هنرمند
همچنان منتظر بافته های جدید شما هستیم

امضا

پاسخ:
پاسخ: فعلا دلیلم رو گم کردم، هر وقت پیداش کردم میام می بافم..................

۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۳۷ لبخند زندگی
جز دعا کار دگر نیست مرا
شب روزت همه شاد
دلت از غم آزاد
همه ایام به کام
و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون
همچو گنجشک به هر بام ودرخت
بنشینی خندان
وسبکبال تر از برگ درخت
در هوا رقص کنان
مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند
و ز تو نغمه مستی آید ...
لحظه هایت چون قند
روزگارت لبخند
هفته هایت پر مهر
هر کجایی که قدم بگذاری
همه از کینه تهی
همه از قهر و عداوت خالی
همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ...
و تو با یاد خداوند بزرگ
به سلامت ببری راه به پیش...


سربزن
سلام
چرا دیگه نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه مطالبتونو جایی دیگه میارید آدرس محبت کنید
اینم سایت جدیدمه
یاعلی
پاسخ:
همینجا هستیم در خدمتتون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی