خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ق.ظ

تنش های من(ما)


احساس می کنم آنکه درون من به پچ پچ و گفت و گوی گاه به گاه نشسته به مذاکره ی برد برد میان احساسات و افکار من و به نوعی آنها را به مصالحه ی با هم و مصلحت بینی آرام می کند و تعادل و آرامش برقرار می کند، «دشمن » من است.مصالحه ی درون معنا ندارد در راه تکامل.

تنش!
موقع پچ پچ،باید یقه اش را بچسبم و از ایمانش بپرسم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۶
محسن زارع

نظرات  (۳)

۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۳ موسوی زیور فرد
گرتمایل داشتی بر سوز ها
من بروزم، منتظر، آن روزها

سلام دعوتید به خواندن سروده ای درباره حجاب

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۸ فیروزه کاظمی
منم خیلی با خودم درگیرم.
ایشالله روزی بیاد که به آرامش برسیم

پاسخ:
پاسخ: ایشالله
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۸ فیروزه کاظمی
سلام
عیدت مبارک
سال خیلی خوبی داشته باشی

پاسخ:
پاسخ:
سام
برشما هم!
داریم، شماهم داشته باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی