خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۴۸ ب.ظ

در حد المپیک!

ببین!
ببین بهار آمده از سیم خاردار گذشته!
حریق شعله ی گوگردی بنفشه چه زیباست!(م.سرشک)
بابا جان مگه کوری؟! خب نگاه کن!
من برگشتم،و بی تعریف از خود، بهار با من آمد،در من!(به خونمون هم!)
بهار با من آمده .و در من قدم گذاشته با حریری که غم نیست، شگفتی‌ای مسحور و سرمست کننده‌ست،چنان که با شکوفه ی ارغوان می آید!به جان خودم!
سه روز پیش نیمه شب اومدم،از محضر دوستی که دلم رو به امانت پیش خودش نگه داشت و به جایش قول داد که بهارم رو پرشکوفه تر می کنه و کرد.
فردای اومدنم سرکی کشیدم به باغچه ی یه دوستی،میدونستم که بهار اونجام اومده،فقط خواستم،خواستم چشمام رو هم.....بماند!خودش می دونه!
اونجا همتون رو سیری دعا کردم.
امیدوارم دیر نشده باشه،
عید بر همه مبارک!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۴

نظرات  (۲)

سلام، با کمک و هدایت امام خامنه‌ای و سرپرستی جناب غلام علی‌ حدّاد عادل، حزب‌الله دست به کشتار مسلمانان سوریه زده. نمیدانام گریه کنم یا خنده. القهاده دولتیها سوریه را میکشد، نظام ما هم ، مردم سوریه را. حتما صهیونیستها نشستند میخندند به خریّت ما مسلمانها.

پاسخ:
پاسخ:
حرفی ندارم
سلام.

یادتونه ما رو کاکو؟

دل ما که خیلی خیلی تنگ شده. کاش قبل از این که همراه با بهار به شهرتون برگردین ما هم با دیدنتون بهاری تر می شدیم.

خیلی مخلصم.
یکی از پسادوستان قدیم شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی