خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۸ ق.ظ

اعلانیه ای برای تولد(مانیفست کلاغی)

هان! منم من!


        من کلاغ شهر پائیزم،

                 که ابراهیم را ماندْ خموشی را!


 اگر نمرود،

          اگر حتّی کمانْ چوبین ِاینْ کودک صفت ها

                                                 نمی خواهد مرا،

  قار قار 

        من مولود پاییزم،

                     من تقدیر بی تغییر پاییزم!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

-:دیدید توی  سرمای پاییز، چطور صدای کلاغ  سکوت رو می شکافه وجلو می ره؟ قائدتاً برای بعضی ها گوش خراشه، مثل نورِ اوّل، برای یه زندانی!

-: چه از خود راضی و جو گیر!

-: چه آدم از خود راضی ای!

-: آخه اسم اینم شد شعر؟!(خوب، انصافاً این یکی درست می گه!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
محسن زارع

سروده هام

نظرات  (۸)

گاهی از نردبان بالا می روم تا دستان خدارا بگیرم..

غافل از آنکه خدا همان پایین ایستاده و نردبان را گرفته تا نیفتم..
من عاشق صدای کلاغم
علم بهتر است یا ثروت؟
اگر به دنبال پاسخ واقعی این سوال هستید به وبلاگ من سری بزنید.یاحق
یه دفعه پریدی توی ماجرای ابراهیم(ع) خیلی ربطی نداشت. در هر حال خوب بود.
کلاغ برو حضورت
حرمت شاخه را میشکند...
چند وقتی است که از زندان آزاد شده ام برادر...
اما دریغ از یک ذره نور... .
...
سر بزن. بالاخره یه غزل از کند و کاو های ما در اومد... .
صدای کلاغ سر صبح تنها دلیلیه که وادار میکنه من نزدیکای 5 یا 6 بیدار بشم تا به صداشون گوش کنم...
سلام...ممنون...موفق باشید
سلام
وبلاگ قشنگی داری...
اگه با تبادل لینک موافقی
خبر بدی
بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی