خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱ ق.ظ

نفس گیر

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از کجا آمد نهیب باد ، ناگاه در من

کاغذان خالی و گاهی سیاه با نقش های بی مزه را زیر و بالا کرد

پی دستخط مردی با کلاه و شال

                         خنده بر لب، پای افزار محکم، در آستانه یْ در

  و نگاهش در تلاقی با درخشانْ ماه

      در نگاهم مانده برجا ، هنوز

                      آشنایی دور یا نزدیک، نمی دانم:

 آیینه ای تکرار در تکرار در آیینه ای

              که دستی بی قواره  برون می آید و

     ناخن کشان

                  هی ناله وناله چون جیغ،

                                           آیینه،

آن طرف تر قار قار

              پرکشیدند از نهالی خرد،

.

.

.

خیابان خالی، شب تنها

پیاده رو با دانه های برف پچ پچ به راه انداخت....

                                                          27 دی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 پ.ن:این متن بالا یک درمان است،نه شعر.دارویی که نفسم می گیرد وقت نوشتنش و،انگار که جدالی درونی، وسر آخر نفس راحتی می کشم ،باری را که به زمین گذاشته ام.این  چهار شعر پایین جدیدترین هاست. نقدهای شما مرا بیشتر یاری می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
محسن زارع

چند کلمه حرف

نظرات  (۳)

۰۳ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۵ حسین غلامی خواه
زیبا بود.
درود.
سلام به شما دوست خوب من.
وبت جالب بود.
به وب من هم سر بزن.
تو وبم نظر هم حتما بده.
تو نظر سنجی وب من هم شرکت کن تا من بدونم بیشتر تو وبم چه مطلبی بزارم.
راستی اگه یه نظر هم درمورد قالب وبم بدی خیلی خوش حال میشم.
منتظر حضور و نظرت تو وبم هستم.
فعلا...
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۱ فیروزه کاظمی
شعرهات داره از اون حالت خشنش در میاد
خیلی بهتر شده
من این شعرتو دوست داشتم
راستی یه سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی