خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

نوشتار ها و سروده های محسن زارع

خودِ گردانِ خودْگردان

زیبایی َت را تاب آر
و از وجودِ خود ایمن باش!

آخرین نظرات
  • ۱ مهر ۹۷، ۰۸:۳۰ - عرفان پاپری دیانت
    *ه‍
پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

عیدانه؟!

بیداریِ سربسته

 

سلامِ ابوسلام بر مردی از بادیه که در ردای تاریکی پشت به غروب می آمد درسایه ی بلند او گم شد.نفس ها خفه می رفت و می آمد.چه چیز را به انتظار بود این چشمان مضطرب چرا فرمان حمله نمی داد  این را جنگجویان بادیه در دل زمزمه می کردند.

مرد بلند سایه با لبخندی که گوشه ی لب نگاه داشته بود پیش آمد و دست دوستی دراز کرد ابوسلام مردی نبود که دست کسی را رد کند اما خوب میدانست که این دست دوستی نیست. ابوسلام دستانش را پشت سر در هم آویخت و پشت به مرد کرد و رو به گستره ی خالی راهی میان دو لشکر شروع به قدم زدن کرد و مرد بلند سایه به دنبالش روان شد.ابوسلام گاه به دور دست،آنجا که روزمی خفت می نگریست و گاه به آنجا که شب می دمید اما شب به آن دوری نبود درست پشت سر لشکرش. بی حرف گام برمی داشتند این در اندیشه ی آن شبانه دم  وآن در اندیشه ی ابوسلام تا کی لب خواهد گشود وچه دستور خواهد داد.سران دو لشکر نیز با پرچم های افراشته در زمینه ی کبود آسمان درانتظار فرمان حمله....

_______________________________-


ادامه داستان را از اینجا می توانید دریافت کنید دریافت


چیزی شبیه عیدانه، لطفا از نقدهاتون هم بهره مند بفرمایید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۸
محسن زارع

داستان کوتا

نظرات  (۲)

درصورتی که برای دانلود فایل مشکلی وجود داره یا فایل اجرا نمی شه اطلاع بدید!

سلام. خیلی خوب. تعابیر بدیع زیاد داره که قشنگن: "نوزاد هولناکی خود "و . . . . فقط خوش خوان نبود یک کم. فک کنم با علایم نگارشی رفع بشه مسئله.
پاسخ:
سلام، فکر کنم ایده ی برداشتن علایم نگارشی برای درگیری بیشتر با جان متن ، ایده ی سهراب سپهری باشه(؟!).و ساراماگو هم توی کوری از این روش استفاده کرد.
جز علائم، مشکل زبانی یا چیز دیگه نداشت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی